ID Fest Paishpay

DSC_5276Deși cel de-al doilea fest din 2013 nu s-a ridicat la așteptările tuturor, eu pot să zic că „ It was K ”. Chiar dacă numărul participanților a fost mai mic, distracția a fost suficient de mare cât să satureze apetitul nostru ( pentru moment ) . Despre opening nu pot să spun prea multe căci eu eram ocupat la acel moment, câștigându-mi pâinea de toate zilele festului prin League of Legends. Singurul lucru care nu mi-a plăcut a fost că a trecut mult prea repede. La toate festurile de anul ăsta, înafară de ID, când se termina, habar nu mai aveam ce oră/zi/lună/anotimp era și în a câta zi de fest eram. A fost aproape ca flash-ul ăla care se spune că-l ai atunci când vezi moartea cu ochii tăi. Dar destul despre asta. Hai să facem un inventar cu ce s-a mai petrecut.

Monitori am avut ? Da. Cine ? Dragoș Paloșanu, din ACT, un tip cu care băieții ( în special ) din In The Spot se înțeleg foarte bine. A fost acolo la nevoie și ne-a ajutat de fiecare dată când era niște alcool pe fundul unei sticle și nimeni nu se încumeta să-l termine sau când mai trebuiau 1-2 lei la chetă. Un băiat extraordinar, mă. Celălalt monitor? Am avut 2 ? A, da. Oana Oprea, din organizare. Habar n-am ce-a făcut să fiu sincer. Cine știe poate completa mai jos la comentarii.

Organizatorul care ne-a ajutat cel mai mult ? Hmm ( da, știu, Eca îmi va analiza această interjecție ) . Cel mai mult cred că ne-a ajutat al nostru Andrei Aldea. Când nu dormea prin Creative sau își arăta burta lui, cu care sunt sigur că a câștigat niște medalii la vreun concurs de frumusețe somalez, el era cu noi. Ne ostoia setea, ne mai potolea foamea, ne mai anunța una alta, etc. Până la urmă era și în interesul lui. Bun băiat.

Trupe ? Au fost. Câte ? 7 și o chestie nouă, Work-In-Progress unde se lucrau monologuri. Care trupe ? Păi am fost noi, prietenii noștrii din Nobody’s și prietenii noștrii din ACT din Bacău. Au mai fost :

– Knockers Suceava, cei care au cărat pe umeri stindardul voii bune și al veseliei. Nu cred că a fost vreo clipă în care să fi văzut vreunul de-al lor tristuț. Bă, dacă venea unul de-al lor la tine, dacă nu zâmbeai, după 5 secunde de stat cu el/ea, sigur o făceai. Când voiai să bei, ridicau paharul lângă tine. Dansai ? Dădeai cot în cot cu ei, mai ales noi că am fost a doua trupă după ei ( da, ei au câștigat dance battle ) . Erau peste tot, hrănindu-se cu zâmbetele altora. Ca să citez pe cineva din trupă : „ Cei mai mișto oameni din fest! ” + „ că au și jucat șmecher ”

– Brainstorming București, ( shout out to mah friend GIBI ) cei care s-au rupt pe scenă în numele actoriei. Lăsând subtilitățile la o parte, alți oameni foarte faini în jurul cărora m-am simțit super fain. O gașcă de nebuni simpatici.

– Heavenly Hell Timișoara, cei care au luat felia mare din tort ( ca să folosesc o expresie americănească ) . Câștigători la categoria „ Best Performance ” de anul acesta și-au ros pielea de pe degețele ( ha ha ) ca să le iasă piesa. Au avut un concept nou, o viziune inovatoare și o idee care m-a spulberat. Bravos !

– Hooleelogans Timișoara, ( shout out to my friend RAUL ) un grup format din niște oameni cu hobby-uri foarte dubioase ( da, Boldiș, despre gnome-punting-ul tău e vorba ) , fețe prietenoase și talente glorioase.

Trainer ? Da, l-am avut pe unicul și neasemuitul iubitor de Alex Velea, Sorin Dobrin, cel cu scalpul fin. Omul cu un nume foarte muzical și un talent pe măsură a coborât de pe tronul său și, ca un înger care bântuie Youtube-ul în reclamele BCR cu nunți închipuite, s-a folosit de toată frustrarea oamenilor care trebuie să aștepte 5 secunde înainte de a da „Skip”, a canalizat-o, s-a hrănit cu ea și a venit să ne învețe teatru. Băi, băiatule, chiar asta am făcut. S-a folosit de conexiunile sale cu ceilalți traineri să ne mai aducă câte un strop de înțelepciune și de pe la alții din când în când. Totuși, nu e bine să te pui rău cu el că te azvârle la încălzire cu Liviu Chițu ( om pe care îl iubesc de altfel că mi-a fost și trainer la Magic ) . Dincolo de cuvinte ( hihi ) , acest iubitor de tricouri ciudate cu ciocolată și minore ( sau ce naiba o mai scrie pe ele ) ne-a călăuzit timp de 5 zile ( atâta parcă am avut de workshopuri ) prin cunoștințele sale, încercând să ne paseze și nouă câte ceva de acolo. Strașnic om !

And last, but not least, să nu uităm de ai noștrii oldie. Ei au fost prezenți într-un număr impresionant, aducând numărul de spotteri undeva la 30 și ceva ( sau ceva de genul ) . Oameni precum Crețu ( nebunul meu preferat ), Nelu, Buf, Gabi ( cu addon-ul său, Măriuca ) , Alejandra, Dudie, Mădălina, Delia, Diana, Hîncu, Dan, Flavia, Stalin, Pici, Zaharia ( dacă mai e cineva pe care am sărit, băteți-mă și scrieți la comment pe cine )  au întărit rândurile și au făcut astfel încât ID-ul să fie și mai de pomină.

TL;DR : Festivalul a fost unul reușit și împlinit pentru In The Spot, respectiv pentru mine, dar a părut puțintel cam scurt.

*George

One thought on “ID Fest Paishpay

  1. Doru Maftei says:

    Stalin, Pici, Zaharia

Leave a Reply

