T4Timișoara

Și-a mai trecut un fest. Cu un drum extenuant, deshidratant  și mai ales luuung, care nu pot să spun c-a fost partea mea preferată. Oricum, Superdelia a fost cea mai șmecheră și-a venit pe cale aeriană, lăsându-ne pe noi, muritorii de rând, să călătorim cu trenul. Mulțumim din nou CFR că a scumpit prețurile..

Miercuri, am invadat teritoriul timișorean: a avut loc o bătălie crâncenă între noi și condițiile meteo. Victoria a fost câștigată de caniculă, care și-a permis să ne tortureze cu s(ud)oare.. Următoarea provocare a fost cazarea; prezicerea viitorului în Skittles s-a dovedit eficientă, pentru că vechii noștri rivali gândaci au revenit, mai negri -și nu doar de supărare- ca niciodată.  Dar nu ne-a deranjat prea tare, ne-am făcut frumoși și ne-am îndreptat spre Starbucks-ul din Mall să ne hrănim până a trebuit să ajungem..

La deschidere. Și-am primit o poză pentru ceea ce avea să fie piesa noastră, și trainerul Răzvan Ropotan, care a avut grijă să ne dea și o temă, ca să avem ce face la party-ul din D’ark. Ajunși târziu “acasă”, băieții au folosit balerinii Deliei ca să omoare cu mult patos viețuitoarele din camere. Am păstrat oricum luminile aprinse pentru siguranță.

Joi, Vineri, *impuls* și Duminică au fost zilele de workshopuri. În care s-a plâns de durere musculară dar și de entuziasm, s-a râs de inside jokes și de disperare. Asta ca să nu mai zic de “țâșpoacă și bobârnac”, “scoace capu’ pre fireastră, “umbreluțe la 5 lei avem”, ”afecțiune”, “rujul și poșeta lată”.. dar gata, că dau prea mult din casă.
Cred că n-am fost niciodată mai punctuali, concentrați, naturali și pașnici. În principal ne-am cunoscut mai bine și am lucrat ca o echipă, ne-am atașat de Ropo ca de un prieten și l-am respectat ca pe un mentor. Încă nu l-am iertat pentru toate genoflexiunile, dar a promis că acuși se revanșează cu un vin. Noi nu ne grăbim, dar încă așteptăm.

Săptămâna a început în forță, Luni fiind ziua pieselor:
Am jucat primii.
Am fost urmați de Silver 05- Baia Mare, care au avut cea mai amuzantă piesă după părerea mea. Mi-a plăcut mult simetria dintre incipit și final, luminile, și dinamica.. la un moment dat nu știam dacă băieții (și fata) transpirau de emoții sau de la toată mișcarea de pe scenă.
Cu Cheer up- Piatra Neamț am avut în comun poza-temă. Ei au avut altă viziune, cu un decor inedit constând într-o sfoară de rufe ce marca diagonala scenei. Chiar n-aș putea să spun că nu mi-au plăcut, am râs cu poftă de personajul creței doar că.. n-au transmis nimic. Finalul a fost mult prea previzibil, ceea ce denotă ori că am ghicit eu, ori că.. ghiciți voi.
Nobody’s Group- Bacău au ales anul acesta o piesă cu tematică militară, printre singurele ce au avut un personaj principal clar stabilit. Care a fost departe de expresivitatea la care mă așteptam, au avut secvențe reușite, însă nu se îmbinau ca și întreg și au diminuat efectul finalului. Dar asta e doar parerea mea, nu?
The Knockers- Suceava.. uau. Mi-au dat un fior continuu. Au fost jucăuși, credibili și (mai ales) adorabili. Alegerea de a juca personaje de vârsta actorilor? Perfectă. Au făcut senzație cu muzica, sărutul, coreografia, conflictul.. și lista continuă.
ACT- Bacău, cum ne-a obișnuit, a intenționat să surprindă. Nu doar publicul, ci și o situație potrivită cu o acțiune pe măsură. Au echilibrat foarte bine momentele tensionate cu cele comice.. gândindu-mă, încă fredonez Limit to you love și mi se face poftă de lapte cu ciocolată. Nu prea am regăsit conceptul pozei-temă, dar parcă nici nu mai contează.
The Hooleelogans- Timișoara au fost ca la ei acasă, poate pentru că, geografic vorbind, chiar sunt. Lăsând gluma la o parte (da, acțiunea se petrecea într-o casă), a fost emoționant. Interesantă abordarea pe două planuri și intersectarea poveștilor.
La Heavenly Hell- Timișoara a fost o nebunie.. la propriu. O nuntă ca-n povești, o idee simplă și de efect, zeci de personaje alergând pe scenă și cerșind atenție. Și totuși nu a fost obositor, chiar au încheiat sesiunea pieselor cu voie bună și energie debordabilă.

Marți a urmat închiderea oficială a festivalului și mult-așteptata premiere, după care am avut un feedback cât se poate de constructiv cu Ropo. Cu pasul ștrengarului, burțile pline și chef de poze ne-am îndreptat spre Dark (da, fără apostrof). În locația subterană au avut loc party-ul final și diferite incidente, însă ne-am pastrat întregi pentru..

Miercuri, ziua în care am părăsit meleagurile timișorene  și ne-am bătut în tren pentru un loc de dormit.

În rest, numărăm zilele până la următoarea ediție. Pusi ciao!

*Mădălina

6 thoughts on “T4Timișoara

  1. Bianca says:

    Nu ai mai postat de ceva timp pe blogul tau, astept sa revii cu noutati

  2. andrei1505 says:

    silver 05 baia mare !

  3. andrei1505 says:

    multamim fromos !!! :* va tucam !

  4. Delia Chelaru says:

    ce draguuut 😡 vaai va rog frumos sa postati despre boboceeei. si trebuiesc vorbe de duh noiii ;;)

  5. Anonymous says:

    timisuaaauaaaaaaaa:x
    eu tot nu am vazut filmarea 😛

Leave a Reply

