Trei, Doamne, şi toţi trei

După vreo două săptămâni jumate m-am hotărât să scriu şi eu despre petrecerea organizată în cinstea lu’ Tavi/Hippie/Alexandra. Într-adevăr, cu toţii îmbătrânim, unii mai repede decât alţii, astfel că aceşti trei bătrâni ai In The Spot-ului au trăit îndeajuns încât să prindă cea de-a nouăsprezecea revoluţie a Pământului în jurul Soarelui şi să şi sărbătorească acest lucru.

Ne-am adunat cu toţii la binecunoscutul şi iubitul nostru C.R.E.  pe la 6. Eu cu Creţu am fost acolo mai devreme pentru a le pregăti o surpriză de ultim moment: o veioză specială făcută dintr-un ananas.

Seara a început mai timid cu pufuleţi, prăjiturele cu ciocolată şi suculeţ, după care am dat-o pe bere şi pizza. O noutate a fost beer pong-ul pe care l-am organizat ad hoc la ideea lu’ Noe. Din nu ştiu ce motiv, pe la sfârşitul jocului, bilele nu mai nimereau in pahare(dar ăsta s-ar putea să fiu doar eu) şi am abandonat noua noastră activitate în favoarea unei sesiuni hardcore de băut tequila şi vodcă. La un moment dat situaţia a devenit cam tensionată, lumea a început să plângă pe sală, câţiva s-au luat la bătaie, ţipetele se auzeau din toate părţile(dar, iar ăsta s-ar putea să fiu doar eu). Până la urmă, toată lumea s-a chillat cu un Pink Floyd,unii au plecat acasă, alţii au adormit cu capul pe butoaie şi pe masă. Eee…am făcut şi o rimă. Creţu a plâns îndelung plecarea arcaşului său de elită(acesta, desigur, fiind eu), iar bietul Noe, care nu făcea altceva decât să cureţe în urma noastră, a trebuit să-i îndure toate capriciile exacerbate de un oarecare consum de alcool. Gaşca s-a spart pe la 4, lumea plecând la casele lor, pentru a-şi asigura un binemeritat pui de somn.

Party-ul ăsta s-a dus. Să vină altul.

*Mişu

11 thoughts on “Trei, Doamne, şi toţi trei

  1. Postolache Gabriel says:

    :)))….mimi cati si-au sarbatorit ziua atunci?!?!?!… tavi, hippie si alexandra…ce era asa de greu:)) si chiar…cine e lizzy???

  2. inthespotbacau says:

    Da, bine. Tot nu mi s-a răspuns la întrebare.

    Diana

  3. Diana says:

    Cine dracu’ e Lizzy?

  4. Copac says:

    Şi când credeai că nu poate fi mai rău… she strikes again!

  5. Mimi says:

    Totusi… nu ma prind…
    ce legatura are titlul cu ce-ai scris?

    care trei?

Leave a Reply

