RU-PE-RE!

În sfârşit ne-am adunat ca să facem şi filmarea asta. Ne pare rău că a durat atât, dar, na, ştiţi cum e… când se adună multe, mai omiţi unele chestii. În fine, a fost o experienţă interesantă pentru Diana, dar mai ales pentru noi, care ne-am distrat copios.

E ciudat dansul. Recunosc, nu e mai rău ca Elaine (n.n. Seinfeld) şi nici nu e un manifest artistic exprimat prin dans. Se prostea, rezultatul este satisfăcător. Vizionare plăcută!

P.S.: Se putea să nu menţionăm evenimentul mondial de actualităţi?

*Copac

8 thoughts on “RU-PE-RE!

  1. cretu says:

    raspunsul dianei : nu

  2. anonim says:

    e vina lui noe ca a trecut vacanta? calau:gabi

  3. inthespotbacau says:

    Adevărat. Totuşi, nu puteai aştepta articolul?

    (Diana)

  4. cretu says:

    e singura metoda prin care imi pot exprima si eu opinia pe acest blog (nu s redactor)..nu fiti tristi , mereu mancam cacat in orasul nostru. vor mai fi festuri in care veti fi apreciati.noi am avut fum, baloane si un fraier care a cazut de pe scena.

  5. chiar m-am intrebat a cui e umbrela:)))=)))

  6. cretu says:

    aia e umbrela mea 😐 … tavi & alexandra ati pus o

  7. Madalin says:

    Sweet fancy Moses.

  8. Mimi says:

    de ce ma duce cu gandul la a very sick version of Alice in Wonderland?!

Leave a Reply

