Vremuri tulburi

După cum ştiţi, de mâine e BAC-ul. Cu această ocazie eu îmi anunţ retragerea din postul de… “postator” (m-am gândit mult, asta e tot ce mi-a ieşit). Nu plângeţi, vă las pe mâini bune; Diana are destul timp ca să se ocupe de blog şi, ca să n-o suprasolicităm, că iar îmi cere mărire de salariu sau concediu, l-am rugat pe Mişu să mă suplinească.

Ştiu, vă va fi greu fără mine, dar promit să mai trec pe aici cu vreo postare din când în când.

Numa’ bine şi, pentru colegii mei de suferinţă, baftă la BAC!

*Copac

Leave a Reply

