“… tell me where did you sleep last night”

Aseară ne-am reunit pentru a sărbători ziua lu’ Bebo şi a lu’ Nidal (perioadă de criză, începem să facem zilele de naştere câte doi, câte doi). Au fost oameni, a fost băutură, a fost mâncare, a fost muzică, am fost şi vom fi… mda.

Începem cu un moment foarte emoţionant şi dramatic, un moment unic pentru noi toţi care ne-a schimbat şi poate că am devenit mai buni şi… De fapt, am făcut nişte tricouri cu numele trupei noastre şi le-am dat membrilor care-şi vor lua tălpăşiţa pe meleaguri universitare.

DSC07072-tipic pentru Creţu să încerce să pozeze inedit; Dedeea a avut de suferit din cauza ideii sale şi s-au trezit amândoi pe spate cu roţile-n sus. Dar tricourile-s faine!

Înainte de ospăţul cu pizza, ne-am dres cu bere, vin şi câteva meciuri importante din marele nostru campionat de ping-pong. (care a ucis ultima noastră minge vitează, va plăti) În urma livrării celor 20 de comori, toţi vulturii le-au năpăstuit pe alea picante. Mare greşeală! Şi Tavi, dacă observi aşa, în treacăt, că biata cavitate bucală începe să-ţi ardă într-un mod foarte figurat şi foarte propriu, încă o felie în abisul înflăcărat intensifică procesul.

De la acţiune trecem la… ora lui Noe. Nu vrem să dezvăluim chiar totul pentru că, na, avem şi noi reputaţia noastră. Dar au fost implicate cătuşe, eşarfa lu’ Hippie şi o sticlă de Jägermeister. (care şi ea a fost “pierdută” mai târziu; trădătorilor!)

Ştiu că Andrei nu va recunoaşte niciodată chestia asta şi mă va urî pentru că i-am dat în vileag adevărata identitate dar… a umblat după Noe tot timpul. Nu ştiu dacă să-i spună că-l iubeşte, nu ştiu dacă vroia să-l îmbrăţişeze sau… alte chestii dar era atât de emoţionat şi de fericit când nobilul Noiţă îşi făcea apariţia încât ne-am dat seama că era praf.

După ce s-a mai spart gaşca, Gabi şi sus-numitul amorez Andrei au început serios să-şi întindă sacii de dormit şi să umfle barca. Nelu şi-a tras repede hanoracul pe ea şi s-a cuibărit pe juma’ de plutitoare. Gabi, mai sensibil din fire, deşi avea un sac de dormit în care nu am intrat niciodată şi sper ca situaţia să se menţină astfel, a ocupat cealaltă jumătate pentru a reda confortul de acasă.

Colac peste pupăză, s-a mai dus o petrecere. Să vină altele.

*Diana

Leave a Reply

