En fin…

Am terminat şi BIOs-ul pentru foştii membri, după eforturi supraomeneşti de ultim moment din partea Dianei. Sperăm să nu se simtă careva ofensat şi dacă s-or simţi să ne lase o scrisoare electronică supărată sau ceva… we’ll get back to you on that.

În altă ordine de idei, mâine Andrei va fi filmat în timp ce va fi pedepsit. Tune in and enjoy!

Şi, printre altele, am terminat filmarea pentru IdeoIdeis, e pe drum spre Alexandria. Am aflat şi că am fost acceptaţi la ID Fest, deci de mâine o ardem barbar de intens cu repetiţiile, având de pregătit şi piesa pentru tabăra de teatru din Turda, de peste 3 săptămâni.

Am mai adăugat şi o pagină nouă la blog, “Regulament de ordine interioară”, pe care aţi observat că nu o puteţi accesa… şi aşa va rămâne. E un fel de afişier pentru membrii trupei (m-am săturat să dau mass-uri), doar pentru ei.

C’est tout!

*Copac

One thought on “En fin…

  1. Acum nu se mai vedeau saptamanal , nu se mai intalneau in drum spre casa ocazional, vorbeau tot mai rar insa la fel de deschis .

Leave a Reply

