Promovare intensă

După cum v-am promis astăzi vă dăm acces complet la BIOs-ul membrilor actuali ai trupei, cunoaşteţi-i mai bine, râdeţi de pozele lor, aprobaţi-ne descrierile succinte sau, dimpotrivă ziceţi-ne că n-am nimerit-o deloc. În decurusul săptămânii viitoare vom permite accesul şi la BIOs-ul foştilor membri, nu vă impacientaţi, lucrăm cât de repede putem sau avem chef.

De asemenea, fiindcă am terminat de curând filmările pentru ID Fest şi pentru tabăra de teatru de la Turda, am decis să ne creăm propriul canal pe YouTube pentru a putea pune pe net filmările integrale. Încă nu am postat toate filmările, o să ia puţin timp, va urma şi filmarea pentru IdeoIdeis peste vreo săptămână şi cine mai ştie ce în viitorul îndepărtat. Găsiţi link-ul în Blogroll, pe dreapta, vizitaţi-ne şi acolo, vizionaţi, comentaţi, constructiv preferabil şi enjoy!

*Copac

Leave a Reply

