“Nu striga/Nu mă-mpinge/Nu mă-nnebuni/Nu mă-mbrânciţi că ameţesc!”

Ieri seară am sărbătorit două zile de naştere, a lu’ Mimi şi a Ştefanei.  După vreo câteva guri de Jägermeister a început şi petrecerea.

Mimi era doar ameţită, de ce nu înţelege nimeni? Ştefana simţea muzica şi dorea să o împartă cu toată lumea. Tavi cu Mişu experimentau o combinaţie de film trippy (Cool World, pe care vi-l recomandăm) cu fundal de muzică The Doors, la un moment dat au trecut la The Wall (filmul). Nelu, Bebo şi Ioana s-au rupt pe D’n’B, cu intermitenţe de acorduri reggae. Noe se învârtea ca un titirez peste tot şi făcea fel de fel de zgomote de origine animală pe bezna de pe hol. Andrei era foarte iubitor, luând pe toată lumea-n braţe. Iar eu, după ce mi-am făcut nişte provizii pentru noaptea lungă ce avea să urmeze, am stat cu ochii pe toată lumea să nu care cumva să sară cineva calul sau pervazul.

Câteva doze de beri goale şi câteva drumuri repetate la budă mai târziu toată lumea s-a adunat fie în faţa computerului să se minuneze la spectacolul oferit de ecranizarea Zidului , fie pe hol la o adunare ad-hoc în jurul unor sticks-uri cu brânză şi câteva napolitane.

Mâncarea şi băutura fiind terminate, fiecare a luat-o care pe unde a apucat şi s-au dus acasă.

Cam atât, restul evenimentelor sunt afaceri private ale trupei.

*Copac

One thought on ““Nu striga/Nu mă-mpinge/Nu mă-nnebuni/Nu mă-mbrânciţi că ameţesc!”

  1. Nelu says:

    ba, eu nu am dansat :))

Leave a Reply

